donderdag 19 augustus 2010

Benen strekken

Afgelopen weekend was het een mooie zomerdag. Toch niks te doen en had zin in een fietstocht op m'n toerfiets. Waarom dan niet naar Deventer? De tocht bleek 160km lang en voerde me langs Woerden, Utrecht, Amersfoort en Apeldoorn.  Gekozen voor m'n toerfiets, omdat ik hier comfortabeler op rijd dan op m'n racefiets. Het gaat dan wel een stuk zwaarder/langzamer.

  • 9.30u start
  • 13.00 Utrecht 
  • 14.00 Amersfoort - 30 minuten pauze
  • 15.00 Voorthuizen - 15 minuten pauze
  • 17.30 Apeldoorn - 15 minuten pauze
  • 19.00 Diepenveen

Tot Utrecht was ik vrij vlot vertrokken. Na een bezoek aan een vriend in Amersfoort betaalde ik daar wel de tol voor. Een lekker bakje kibbeling hielp zeker, maar bovendien bleek de dagen erna dat ik wat onder de leden had, dus dat hielp niet echt mee voor de gemiddelde snelheid. Maar all-in-all toch een lekkere dag gehad en weer nieuwe stukken van Nederland ontdekt!

160km op de fiets van den haag naar deventer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten